Romania este una dintre tarile europene cu cele mai mari rate ale avorturilor: circa 350/zi, iar in Europa de Est, peste 30% dintre decesele materne sunt
cauzate de avorturile in conditii improprii sau de complicatiile post avort.

Zentiva, parte a Grupului sanofi-aventis, a luat decizia de a intra din aceasta toamna pe piata romaneasca a contraceptivelor orale si de a crea in urmatorii 5 ani o platforma performanta, cu lansari anuale de produse moderne si accesibile. Totodata, compania Zentiva se angajeaza sa sustina campanii de educare a femeilor din Romania cu privire la importanta folosirii unui mijloc de contraceptie modern.

“In urmatorii ani vom realiza o adevarata platforma dedicata contraceptiei, construind pas cu pas un portofoliu complet de produse si consolidand o echipa
specializata dedicata. Vom intra pe acest segment de piata cu produse moderne si accesibile, care sa raspunda nevoilor femeilor din Romania.
Conform statisticilor publice, 88% dintre femeile din Romania detin informatii despre existenta contraceptivelor orale, insa doar 53% dintre ele stiu si
cum sa le folosesca sau care sunt beneficiile lor si numai 10% dintre femei le folosesc in prezent. In acest context, avem incredere ca printr-o campanie
sustinuta de informare, derulata in parteneriat cu comunitatea medicala, vom reusi sa le explicam femeilor din Romania avantajele utilizarii acestor metode
moderne de contraceptie”, a declarat Dr. Sorin Iancu, Marketing Manager Zentiva, parte a Grupului sanofi-aventis.
 

Leave a reply