La 3 noiembrie, grupul Sanofi a publicat rezultatele financiare aferente celui de-al treilea trimestru din 2011. Potrivit rezultatelor, Grupul Sanofi a inregistrat o crestere de 10,1% a venitului net.
Valoarea vanzarilor grupului Sanofi a atins 6.940 milioane de euro in trimestrul al treilea, achizitia din aprilie 2011 a Genzyme Corp avand un impact major. Desi competitia din zona genericelor, reforma din SUA si masurile de austeritate din Europa au impactat vanzarile, Sonofi estimeaza pana la sfarsitul anului o crestere a vanzarilor de 5,5%, adica 20.670 milioane de euro.
Pe segmente, produsele pentru diabet au inregistrat o crestere semnificativa, de 12,4% (1.161 milioane de euro), doar produsul Lantus® remarcandu-se cu o crestere de 14,6%. In zona OTC-urilor, Sanofi a avut o crestere de 20,3% (665 milioane de euro) pe trimestrul 3, crestere suportata in ce mai mare parte de produsul Allegra® (43 de milioane de euro, in SUA). De asemenea, potrivit raportului, s-a remarcat o cresterea in urma utilizarii vaccinurilor Sanofi, rata totala de vanzare fiind de 1,343 million de euro, adica o crestere de 16,7%.
SUA si pietele in curs de dezvoltare au determinat o crestere vizibila in zona genericelor. Astfel, vanzarile de medicamente generice in trimestrul 3 s-au ridicat la 9,2% (410 milioane de euro).

Leave a reply