Reteaua de farmacii Sensiblu, parte a grupului A&D Pharma va incepe in luna iunie a acestui an sa exporte gama proprie de cosmetice, dezvoltata impreuna cu producatorul roman Elmi Prodfarm, in Republica Moldova.
Pe langa brandul propriu, Sensiblu are incheiate parteneriate exclusive de distributie cu producatorul britanic Boots si cu francezii de la L’Occitane. De altfel, Sensiblu a investit in crearea unei retele de magazine sub brandul L’Occitane.
Anul trecut compania a inregistrat o cifra de afaceri de 89,8 milioane de euro, in crestere cu 42% fata de 2005, ponderea dermocosmeticelor in cifra de afaceri a Sensiblu a fost de aproximativ 10%.
A&D Pharma nu este singura companiei de retail si distributie farmaceutica care a dezvoltat un brand propriu de cosmetice. Planurile A&D Pharma pentru Sensiblu vizeaza atat extinderea pe plan local, prin cresterea numarului de farmacii cu 8-12% de la 206 unitati la finele anului 2006, cat si extinderea activitatii in tarile vecine. Primul pas a fost facut deja in Republica Moldova prin infiintarea, in ultimul trimestru al anului trecut, a societatii Elantis Farm.
In acelasi timp, Sensiblu va continua parteneriatele cu hypermarket-urile, astfel incat in 2007 sa poata deschide noi farmacii in galeriile comerciale ale acestora si in alte zone cu trafic intens. De asemenea, compania ia in considerare deschiderea de noi unitati in apropierea spitalelor si clinicilor private. Pe langa retailul farmaceutic, A&D Pharma mai activeaza si pe partea de distributie prin intermediul companiei Mediplus.
Leave a reply
Leave a reply