GlaxoSimthKline a anuntat ca va demara un proiect la nivel global care va duce la un alt nivel modul in care compania deruleaza activitatile de marketing si vânzari catre profesionistii din domeniul sanatatii.

Potrivit companiei, pe parcursul anului viitor va implementa, la nivel global, un nou sistem de recompensare ce se va aplica tuturor angajatilor GSK din vânzari si care lucreaza in mod direct cu profesionistii din domeniul sanatatii. “România a facut deja un pas in acest sens: pe piata locala, GSK a eliminat target-urile individuale de vânzari la inceputul anului 2013, astfel incât, incepând din acest an, angajatii sunt recompensati in functie de cunostintele lor specializate, de calitatea serviciilor pe care le livreaza cu scopul de a imbunatati calitatea ingrijirii pacientilor, precum si in functie de performanta GSK”, se arata in comunicatul emis de companie.
De asemenea, compania intentioneaza sa demareze, la nivel global, un proces consultativ cu scopul de a stopa platile catre profesionistii din domeniul sanatatii pentru angajamentele ca vorbitori si pentru participarea acestora la conferinte si congrese medicale. In România, acest proces va incepe in 2014.
In acelasi timp, GSK va creste focusul pe dezvoltarea canalelor sale alternative de comunicare, alaturi de cele traditionale, pentru a permite livrarea de mesaje adecvate despre produse si pentru a sustine educatia medicala pentru profesionistii din domeniu.
“Consideram ca este imperativ sa continuam sa ne imbunatatim modelul de business la fiecare nivel, pentru a ne asigura ca raspundem nevoilor pacientilor si asteptarilor societatii. In ultimii 5 ani, acest mod de lucru ne-a permis sa facem pasi importanti in cresterea accesibilitatii la medicamentele noastre in tarile in dezvoltare, precum si pentru a fi mai transparenti cu datele din studiile clinice. Am facut schimbari si in modul in care lucram cu profesionistii din domeniul sanatatii. Acestea sunt realizate pentru a aduce mai multa claritate si incredere in faptul ca orice discutam cu un doctor, cu o asistenta sau cu orice alt profesionist din domeniul sanatatii este realizat punând pacientul pe primul loc. Recunoastem faptul ca jucam un rol important in a livra doctorilor informatii despre medicamentele noastre, dar acest lucru trebuie sa se intâmple in mod clar, transparent si fara nicio posibilitate de interpretare a existentei unui conflict de interese”, a declarat Sir Andrew Witty, CEO al GSK.
Compania intentioneaza sa lucreze pe detaliile practice ale acestor schimbari cu profesionistii din domeniul sanatatii, cu organizatiile medicale si cu asociatiile de pacienti, pentru a defini modul in care acestea vor fi implementate in mod efectiv si in linie cu regulile si legile locale. Acest proces de consultare va debuta la inceputul lui 2014, cu scopul de a fi aplicat in intreaga organizatie GSK, in toata lumea, dar si in Romania, pâna la inceputul anului 2016.

Leave a reply