Sanofi Romania a lansat pe segmentul antistres MagneVie Express®, supliment care contine magneziu si vitamina B6, avand o forma moderna de prezentare – granule orodispersabile.

Potrivit reprezentantilor Sanofi Romania, compania vizeaza obtinerea unei cote de piata de 5% in valoare, in primul an de la lansare si castigarea, in ritm sustinut, a unei cote din ce in ce mai importante din aceasta piata.
“Suntem foarte increzatori in brandul nou lansat, MagneVie Express®. Contextul de piata este propice, tinand cont ca atat piata de vitamine, minerale si suplimente, cat si segmentul specific de antistres au inregistrat cresteri in ultimii ani. Totodata, ne bazam pe expertiza noastra consistenta in segmentul antistres. Brandul nostru Magne B6® este lider detasat de piata, avand o cota de 34% in valoare (conform IMS, Sales OUT report, in valoare la pret de consumator, in 2013), bucurandu-se de o buna notorietate in randul consumatorilor din Romania”, a declarat Iulia Rosian, Director Consumer HealthCare (CHC) Sanofi Romania.
Conform datelor IMS MAT decembrie 2013 prezentate de reprezentantii companiei, piata de vitamine, minerale si suplimente a atins nivelul de 448 mil. lei in 2013 (pret consumator), in crestere cu 14% fata de anul 2012. Din totalul pietei, segmentul de antistres reprezinta 12%, inregistrand o crestere de 15% in ultimul an.

Potrivit directorului CHC Sanofi Romania, Iulia Rosian, divizia de CHC reprezinta unul dintre pilonii de crestere pentru Sanofi Romania, compania fiind lider de piata cu 11,7% din valoare si 13,6% din volum (n.red. – conform IMS MAT Decembrie 2013) si cresteri anuale peste media pietei.
“Obiectivul principal pentru 2014 este consolidarea pozitiei de lider, tacticile principale fiind lansarea de noi produse (patru planificate pentru anul acesta, din ariile durere, suplimente alimentare si gastroenterologie), consolidarea brandurilor deja existente si abordari inovatoare in ceea ce priveste campaniile de comunicare”, a explicat Iulia Rosian, Director CHC Sanofi Romania.

Leave a reply