Un studiu efectuat de lantul de farmacii Remedio arata ca 64% dintre persoanele chestionate prefera sa isi achizitioneze prodesele de protectie solara din farmacii si numai 32% din supermarket.
Rezultatele studiului desfasurat in perioada iunie – august 2008 in farmaciile Remedio, mai arata si ca 99% dintre respondenti au in vedere sanatatea pielii si ca 70% dintre cei care cauta in farmacii produse de protectie solara tin cont de sfaturile farmacistului atunci cand isi aleg produsul. Studiul este parte integranta a programului de preventie desfasurat de catre lantul de farmacii Remedio incepand cu vara anului 2007, care a cuprins, printre altele, campaniile de dermoanaliza, evaluarea indicelui de masa corporala si configurarea trusei de vacanta.
„Farmacia zilelor noastre nu mai este doar locul de achizitionare a medicamentelor, este locul in care pacientii cauta recomandari si solutii, iar specialistii Remedio sunt pregatiti sa ofere consiliere personalizata fiecarui pacient,” Cristian Cosat, Director de Marketing Remedio.
Recomandarile specialistilor Remedio tin cont de caracteristicile fiecarui pacient si, in acelasi timp, sunt adecvate nevoilor si asteptarilor acestora. In cazul protectiei solare, importanta rolului farmacistului este subliniata in studiul Remedio si de faptul ca 64% dintre cei chestionati prefera sa cumpere produsele de protectie solara in farmacii si numai 32% prefera supermarketul. In plus, numai 16% tin cont de pret in alegerea produsului, fata de 54% care sunt preocupati de gradul de protectie al produselor. Rezultatele studiului desfasurat recent, vin in completarea campaniei Remedio de dermoanaliza „Incearca frumusetea pe pielea ta”, in cadrul careia pacientii isi pot efectua testari gratuite pentru ten, par si pielea scalpului.
Leave a reply
Leave a reply