Ranbaxy a achizitionat 13 branduri din domeniul dermatologic,
de la producatorul farmaceutic american Bristol-Myers Squibb, pentru
26 milioane de dolari, a declarat intr-un interviu directorul general
al companiei indiene, Malvinder Singh, citat de Mediafax. Ranbaxy
urmareste sa ajunga, pana in 2012, printre primii cinci mari
producatori de medicamente generice la nivel mondial, cu vanzari
anuale de cinci miliarde de dolari, si este in continuare interesata
de achizitii, dupa retragerea din cursa pentru preluarea unei divizii
a grupului Merck.
Compania analizeaza mai multe oportunitati si este dispusa sa
se asocieze cu fonduri de investitii in vederea lansarii unei oferte,
cu toate ca nu anticipeaza un deficit de fonduri. Ranbaxy a preluat
in iunie 2006 pachetul majoritar de actiuni (96,7%) al Terapia
Cluj-Napoca, principalul producator roman de medicamente generice.
Terapia Ranbaxy ocupa, la sfarsitul lunii martie a.c., locul sase
in topul producatorilor si importatorilor farmaceutici din Romania,
cu o cota de piata de 5,2%, potrivit datelor grupului indian. Subsidiara
romaneasca a Ranbaxy primit, in martie, autorizatia de a
pune pe piata 20 de medicamente noi, care vor fi lansate in lunile
urmatoare.
Leave a reply