Cegedim Strategic Data, una din diviziile Cegedim Romania, anunta lansarea studiului PROMOtest, un produs de tip Share-of-Mind.Studiul PROMOtestTM permite aprecierea eficientei activitatilor de promovare a produselor farmaceutice prin cuantificarea perceptiei specialistilor din sanatate, a medicilor Åi farmacistilor.
Produsul se adreseaza departamentelor de marketing si vanzari din cadrul companiilor farmaceutice care deţin autorizaţii de punere pe piata si care investesc in promovarea produselor proprii.
Companiile farmaceutice pot astfel sa:
– câstige timp pretios obtinând un feed-back rapid, inaintea celui reflectat in vânzari
– eficientizeze costurile in zona promovarii
– imbunatateasca strategiile de vânzare
– isi creasca eficienta mesajelor si mixului de marketing
Companiile farmaceutice vor avea de asemenea posibilitatea sa cuantifice si recunoasterea de care se bucura brandul propriu in rândurile medicilor si farmacistilor.
La rândul lor specialistii din domeniu – medici si farmacisti – au deschis un nou si important canal de comunicare cu firmele producatoare de medicamente, prin intermediul caruia isi pot exprima nivelul aprecierii pentru anumite produse sau eforturi de promovare depuse de catre acestia.
PROMOtestTM are o marja de eroare de ± 3%. Modul de esantionare asigura un grad ridicat de capilaritate, fiind un mix intre tipul de localitate Åi cele noua regiuni – asa cum sunt ele definite in metodologia de lucru a Cegedim, metodologie aplicata in toate studiile Åi analizele realizate pentru Romania.

Leave a reply