Compania Procter & Gamble lanseaza campania "Sansa la viata, sansa la noi amintiri", primul proiect de amploare dedicat sprijinirii copiilor ce sufera de malformatii cardiace congenitale. Campania are drept scop amenajarea unui nou bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures (IBCvT) si specializarea in strainatate a personalului medical, cu ajutorul fondurilor stranse pe parcursul acesteia.

Campania "Sansa la viata, sansa la noi amintiri", care se va derula in perioada 1 iulie – 30 septembrie 2008, isi propune salvarea a cat mai multor copii cu probleme cardiace si responsabilizarea opiniei publice cu privire la gravitatea acestor probleme.

Pentru ca demersurile de amenajare a unui nou bloc operator sa inceapa cat mai repede, Procter & Gamble a donat deja Institutului de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu Mures suma de 300.000 USD. Pentru amenajarea noului bloc operator, suma totala estimata a fi colectata si donata IBCvT la finalul campaniei este de aproximativ 550.000 de USD.", a declarat Olivia Ciubotariu, specialist Relatii Externe la P&G. Mai multe informatii despre campanie pot fi aflate la adresa www.sansalaviata.ro

Leave a reply