Reprezentantii Medlife vor lansa un hotline medical disponibil tutoror romanilor care vor avea nevoie urgenta de consiliere medicala privind starea de sanatate, administrarea tratamentului si indrumarea catre un medic specialist.

Reprezentantii Medlife sustin ca initierea acestui proiect a venit ca urmare a numarului foarte mare de solicitari inregistrate pentru ambulanta la 112 care nu sunt solutionate in totalitate, avand ca obiectiv principal acoperirea cererii pentru asistenta medicala de urgenta la nivel national.

Potrivit ultimelor date statisitce ale Sistemului National Unic pentru Apeluri de Urgenta, parte a Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, in primele 5 luni ale anului acesta au fost inregistrate peste 5,5 milioane de apeluri telefonice pentru ambulanta la nivel national, dintre care 2 milioane de apeluri au fost inregistrate in Bucuresti. Pentru a pune in functiune noua linie telefonica, reprezentantii Medlife vor infiinta un departament operational asistat de 16 medici generalisti care vor fi la dispozitia pacientilor 24 din 24 de ore.

Reprezentantii Medlife au precizat ca toate apelurile vor fi inregistrate, iar orice forma de abuz, in sensul utilizarii unui limbaj neadecavat sau a apelurilor multiple nejustificate, va fi sesizata autoritatilor competente. Investitia in acest proiect se ridica la valoarea de 450.000 de euro, lansarea acestuia fiind planificata pentru septembrie 2009. La ora actuala, reprezentantii companiei sunt in negocieri avansate pentru alegerea unuia sau mai multor operatori telefonici.

Noul hotline va deveni un sprijin atat pentru clientii de pe segmentul individual cat si, in premiera, pentru clientii corporativi.

Leave a reply