Reprezentantii Medlife, liderul pietei serviciilor medicale private din Romania, sustin ca abonamentele medicale raman printre cele mai importante beneficii oferite de angajatorii romani angajatilor, mai ales in aceasta perioada, cand marea majoritate a companiilor reduc subsantial cheltuielile.
“Chiar daca momentan traversam o perioada economica mai dificila, cand marea majoritate a companiilor reduc la maxim toate cheltuielile, angajatorii decid sa nu renunte la pachetele de servicii medicale, ba chiar sa creasca ponderea acestora, plecand de la ideea ca ofera cel mai bun raport beneficiu-pret. Programul prelungit, stresul de la locul de munca, nesiguranta economica – toti acesti factori pot afecta starea de sanatate a angajatilor, iar directorii de companii pun tot mai mare pret pe acest aspect comparativ cu anii precedenti. Vorbind in termeni financiari, este mult mai simplu pentru o companie sa ofere salariatilor abonamente medicale de 10-15 euro lunar, decat sa opereze o crestere similara a salariilor care, cel mai probabil, ar trece neobservata”, a declarat Ciprian Ciobanu, Sales&Marketing Director, Medlife.
Medlife a inregistrat in primele trei luni ale acestui an un numar de aproximativ 10.000 noi abonati, in crestere cu 85 % fata de aceeasi perioada a anului trecut. Potrivit reprezentantilor companiei, cel mai important motor de crestere a fost atragerea clientiilor deserviti anterior de concurenta.
Medlife a raportat la sfarsitul anul trecut un numar de 170.000 de abonati, dublu fata de 2007. Pentru anul acesta, compania isi propune sa creasca numarul de abonati si sa atinga o cota de piata de 40% pe segmentul abonamentelor medicale./p>
Leave a reply