Medlife a raportat o cifra de afaceri aferenta primului semestru 2009 de aproximativ 53 milioane RON, in crestere cu 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut si un profit operational de 11 milioane RON. Rezultatele financiare inregistrate in primele 6 luni ale acestui an vin pe fondul diversificarii serviciilor oferite si investitiilor in aparatura medicala de top, aspecte care au determinat cresterea numarului de pacienti, dar si a incasarilor per persoana, ca urmare a accesarii de catre un singur pacient a mai multor servicii medicale. Totodata, aceste rezultate se datoreaza si investitiilor pe segmentul de retail (fee-for-service) efectuate in utlimele 12 luni. Printre cele mai importante proiecte in acest sens se remarca: deschiderea celor doua Hyperclinici Medlife din Bucuresti si Timisoara, a laboratorului Medlife din Cluj, a centrului de fiziochinetoterapie din Bucuresti si extinderii spatiului de activitate pentru Centrul de medicina Materno Fetala, acesta fiind orietat spre o zona cu cerere mare – cupluri infertile, genetica, fertilizare in vitro si imagistica ultraspecializata (ecocardiografie fetala).  Medlife a inregistrat in primul semestru un numar de peste 600 mii de pacienti in crestere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta valoare cumuleaza numarul de pacienti de pe ambele zone de activitate: retail (fee-for-service) si corporate (abonamente medicale). Potrivit reprezentantilor Medlife, segmentul de retail a contribuit cu 65% la valoarea totala a cifrei de afaceri a companiei din primul semestru, acesta inregistrand o crestere a incasarilor de 48% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pe segmentul abonamentelor corporate, Medlife reuseste in continuare sa mentina pozitia de lider prin atragerea clientilor deserviti anterior de concurenta. Rezultatele din primele 6 luni arata ca Medlfe a inregistrat o crestere a incasarilor de 36% pe  zona de abonamente medicale fata de anul trecut. Reprezentantii Medlife au raportat rezultate importante si pe segmentul de laboratoare unde au fost inregistrate peste 1,75 milioane analize in prima jumatate a anului, cu 18% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut.   Pentru semestrul al doilea compania doreşte sa intensifice activitatea dedicata proiectelor de extindere si dezvoltare a business-ului. In acest sens, se remarca proiectul Dermastyle – Medlife, anuntat la inceputul lunii iulie, anul curent. Cele 2 companii au semnat un parteneriat, in baza caruia vor lansa in octombrie 2009 primul spital privat de dermatologie si chirurgie estetica din Romania. Spitalul va avea o suprafata de 1.500 mp si va necesita investitii de 3 milioane de euro, acestea fiind efectuate in mai multe etape. In ceea ce priveste piata serviciilor medicale private din Romania, oficialii companiei sustin in continuare ca, desi aceasta a inregistrat un ritm ascendent in primele 6 luni, ritmul de crestere a fost usor mai temperat fata de aceeasi perioada a anului trecut.  

Leave a reply