Agentia din Romania dedicata comunicarii in domeniul sanatatii, Medic One, a dezvoltat pentru Crucea Rosie un proiect de Corporate Social Responsibility o aplicatie de prim ajutor pe telefonul mobil – special pentru iPhone.

Aplicatia cuprinde informatii despre cele mai frecvente cazuri de accidente si mai ales instructiuni pas cu pas, menite sa ajute in momentul in care salvatorul ofera primul ajutor intr-o situatie de criza. In dezvoltarea aplicatiei au fost implicate cinci companii.
Potrivit Medic One, compania de mobile marketing, Mobile Works, s-a ocupat de dezvoltare, dezvoltand aplicatia in limba romana, iar Lowe&Partners a integrat intregul proces creativ prin promovarea in spatiul offline, intr-un parteneriat exclusiv cu real,- Hypermarket. In reteaua real,- Hypermarket se gasesc OOH-uri cu codul QR al aplicatiei, ce poate fi descarcata pe loc pe telefoanele de tip iPhone.
In cadrul acestui proiect a fost implementata pe pagina de Facebook Crucea Rosie Romana o aplicatie speciala, un chestionar care testeaza aptitudinile de salvator ale utilizatorilor, intitulat “Ce fel de salvator esti?”.
De componenta digitala s-a ocupat Hyperactive, in timp ce GolinHarris a asigurat comunicarea directa cu influentatorii relevanti, jurnalisti si bloggeri care sustin acest nou demers Crucea Rosie Romana.
“Suntem mandri ca am pus bazele unui proiect de Corporate Social Responsability in premiera, care prin know-how-ul echipelor de specialisti din grupul nostru de comunicare, iata, poate salva vieti. Este o cale pe care noi ne-am asumat-o – aceea de a veni in ajutor si de a sprijini comunitatea. Infiintarea Punctelor de Prim Ajutor in zonele izolate ale tarii este un alt efect pozitiv al demersului dezvoltat impreuna cu Crucea Rosie“, a declarat Oana Cociasu, Managing Director Medic One.
Aplicatia se poate descarca scanand codul QR-ul sau accesand direct link-ul: https://itunes.apple.com/ro/app/prim-ajutor/id577469819?mt=8

Leave a reply