Compania Plafar Retail lanseaza o ampla campanie medicala dedicata testarii intolerantelor alimentare cu ajutorul unui aparat de ultima generatie, Promo Test Evolution.Campania isi propune sa atraga atentia asupra unui fenomen frecvent intalnit astazi, in diferite variante si forme de severitate. Astfel, aproximativ 75% dintre oameni sufera de intoleranta la lactoza, 35% de intoleranta la fructoza, 33% de intoleranta la drojdie si 15% de intoleranta la gluten.
Testarea este gratuita si se realizeaza printr-o metoda complet neinvaviza, in perioada 1 aprilie – 30 mai 2010, in magazinele Plafar localizate in Bucuresti: AFI Palace Cotroceni, Plaza Romania, Carrefour Feeria, Auchan Titan si Liberty Center.
Astfel, in maximum 30 de minute, se pot verifica peste 3000 de tipuri de intolerante alimentare. Programarile pentru testare se pot face in locatiile selectionate sau  telefonic la tel verde 0800- 07-03-07.
Investigatia se face prin aplicarea unui electrod pe meridianele energetice aflate la nivelul mainii si detectarea impulsurilor prin aparatul-baza, aceasta tehnica fiind singura alternativa la testarea prin analiza sangelui. Rezultatele sunt insotite de diete personalizate, care includ alimente bine tolerate de organism si care pot furniza toate ingredientele unei alimentatii echilibrate.
Magazinele Plafar numara in prezent 24 de locatii la nivelul intregii tari si ofera o gama larga de produse naturale: de la suplimente nutritive, cosmetice, ceaiuri, tincturi, sucuri naturale, pana la variate game de produse pentru sportivi. O categorie importanta o reprezinta  produsele bio alimentare obtinute din ingrediente provenite din agricultura ecologica, care respecta principii cu beneficii directe asupra sanatatii si calitatii vietii.
 

Leave a reply