In acest an, HNC (healthcare communication) va desfasura o campanie de informare si de fidelizare a publicului pentru produsul Multi-tabs, continuand astfel si in anul 2009 colaborarea cu compania farmaceutica daneza Ferrosan.

Campania va debuta in luna aprilie prin distribuirea la nivel national in farmacii pentru toti cumparatorii de Multi-tabs – supliment alimentar dedicat copiilor cu varste cuprinse intre 4 si 10 ani., a unor carti pentru copii. Campania va continua pe litoral cu concursuri sportive, dar si in salile de teatru ale marilor orase din tara, unde copiii vor putea viziona scenete ce-l vor avea ca personaj principal pe Super-Multi.

„Ferrosan este o companie de renume pe plan international, iar faptul ca a decis sa prelungeasca colaborarea cu HNC si in al doilea an de la lansarea in Romania nu poate decat sa ne onoreze. Costul total al programelor de comunicare pe care Ferrrosan le va desfasura alaturi de HNC in 2009 se va ridica la peste 100.000 de euro.” a spus Serban Porfireanu, Managing partner HNC.

HNC, agentie full-service specializata in comunicarea medicala din Romania, a fost infiintata in 1999 si a colaborat de-a lungul timpului cu cele mai importante companii farmaceutice de pe piata, dar si cu importante institutii medicale.

Agentia, cu o echipa formata din 18 angajati, a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 1,8 milioane de euro. Compania daneza Ferrosan, producator de suplimente alimentare si produse sterile pentru chirurgie, a intrat pe piata din Romania in anul 2008 cand a achizitionat Alsifcom Intermed din Cluj-Napoca, valoarea tranzactiei fiind de 3,5 milioane de euro.

Leave a reply