Comisia Europeana a lansat, la Bruxelles, etapa a doua a campaniei „Ex-fumatorii sunt de neoprit”, care isi propune sa ajute persoanele cu vârste cuprinse intre 25 si 34 de ani sa renunte la fumat sau sa evite in continuare tutunul.
Campania „De neoprit” se remarca prin faptul ca promoveaza avantajele vietii fara tutun, cum ar fi o stare de sanatate mai buna, o interactiune mai buna pe plan social, mai multi bani si, desigur, o mai buna calitate a vietii.

„Peste 500.000 de fumatori din intreaga Europa au accesat paginile campaniei prin intermediul retelelor de socializare si acum, peste 20.000 de fumatori utilizeaza deja in mod activ iCoach, instrumentul nostru online interactiv pentru renuntarea la fumat. iCoach ofera sprijin prin sfaturi si recomandari practice pe masura ce utilizatorii parcurg etapele renuntarii la fumat. Este prima data când o campanie comunitara ofera un astfel de ajutor de ordin practic. Uniunea Europeana a efectuat cercetari extinse privind cea mai recenta campanie a sa. In proportie de 77%, cei intervievati au confirmat ca mesajul nostru functioneaza. Vom continua sa depunem eforturi pentru a ne asigura ca mesajele noastre raspund nevoilor tineretului si ca au impact”, a declarat John Dalli, comisarul european pentru sanatate.
Etapa a doua a programului consta intr-o campanie publicitara extinsa privind avantajele renuntarii la fumat, desfasurata in toate statele membre UE, precum si in participarea la evenimente sportive si de sanatate. De asemenea, actiunile din aceasta etapa se vor concentra si pe incheierea de parteneriate cu angajatori-cheie in vederea promovarii renuntarii la fumat la locul de munca. Prin aceste evenimente, tinerii europeni vor putea sa ia contact direct cu instrumentele, recomandarile si mesajele campaniei.

Leave a reply