Clubul Dermoconsumatorilor, comunitatea celor cu un ten sanatos si frumos  a ajuns la un numar record de membri la numai trei luni de la lansare. Peste 600 de persoane s-au inscris in Clubul Dermoconsumatorilor, platforma de comunicare a campaniei cu acelasi nume initiata de farmaciile City Pharma.

Intr-un proiect unic si ambitios, numit Clubul Dermoconsumatorilor, City Pharma a creat o comunitate a celor care folosesc produse dermatocosmetice.

Infiintata in 2004, City Pharma reprezinta una dintre cele mai mari retele de farmacii, datorita celor 140 de puncte farmaceutice care activeaza pe intreg cuprinsul tarii.

City Pharma si-a propus sa exprime un nou concept de farmacie, deschis familiei tinere, dinamice, moderne. Farmaciile City Pharma ofera, pe langa produsele clasice farmaceutice si parafarmaceutice si produse conexe, cum ar fi cele destinate terapiilor naturiste si medicatiei alternative, frumusetii, igienei sau ingrijirii si cresterii copiilor.

In ultimii trei ani compania a lansat programele de fidelitate City Plus si Gify Club, destinate adultilor si respectiv copiilor.

Leave a reply