Centrofarm a lansat pe piata produsele Paracetamol si Centralgin destinate tratarii racelilor si virozelor ce apar, in general, in sezonul rece.

„Ambele medicamente se elibereaza fara prescriptie medicala. Din punct de vedere al raportului calitate/pret, cele doua produse se incadreaza in categoria upper mainstream, combinand aspectul premium cu pretul accesibil unor categorii largi de consumatori. Pe langa lansarea unor produse pentru sanatate, Centrofarm pune la dispozitia pacientilor patru servicii medicale permanente: audiometrie, dermoanaliza, masurare tensiune arteriala si masurare greutate corporala. De asemenea, anual, dezvolta cel putin sase campanii medicale” a declarat Dorin Catana, director general Centrofarm.

Compania a incheiat anul 2007 cu afaceri de 18,7 mil. euro, aproape dublu fata de anul precedent. Pentru anul 2008, compania preconizeaza o crestere a cifrei de afaceri de 80% comparativ cu anul 2007. Centrofarm are o experienta de 75 de ani pe piata farmaceutica romaneasca sustinuta, in prezent, de 51 de farmacii si peste 500 de angajati.

Leave a reply