Luni, 12 noiembire, a fost lansat sistemul de comenzi online al companiei farmaceutice Centrofarm. Investitia pentru acest system de comenzi a fost in valoare de aproximativ 45.000 de euro. Potrivit directorului general Centrofarm, Dorin Catana, citat de NewsIN, sistemul este functional in prezent doar in Capitala, urmand ca peste aproximativ doua luni sa fie extins in toata tara.

Sistemul online de comanda, pune oricui la dispozitie medicamentele de care are nevoie, urmand ca acestea sa fie livrate in mai putin de 24 de ore la adresa mentionata de catre utilizator. Reprezentantii Centrofarm au explicat ca prin intermediul acestui sistem vor putea fi livrate la domiciliu doar produsele medicamentoase fara prescriptie medicala, celelate putand fi comandate de cetateni insa pot fi ridicate numai de la un punct farmaceutic in urma prezentarii retetei.

„Pasii pentru a realiza o comanda sunt simpli chiar si pentru cei care acceseaza o pagina de Internet pentru prima data: mai intai se selecteaza dintr-un catalog produsele dorite si se introduc intr-un cos virtual. Apoi se completeaza un scurt formular cu datele cumparatorului si se trimite comanda online, direct de pe site sau de pe adresa de mail personala”, a declarat Catana care a mai precizat si ca, in urmatoarele sase luni se estimeaza sa se efectueaze peste 20-30 de comenzi electronice pe zi, valoarea minima a unei comenzi fiind de minim 20 de lei.

Centrofarm cuprinde 34 farmacii, din care 80 la suta se afla in Bucuresti, compania avand pe piata circa 15.000 de produse atat medicamentoase cat si dermato-cosmetice. Comerciantul de farmaceutice Centrofarm Bucuresti (CEOF) a afisat in primele noua luni din 2007 un profit net de 33.500 lei, in conditiile in care in aceeasi perioadă din 2006 a inregistrat pierderi, pe fondul cresterii cu 67,2% a cifrei de afaceri. In primele noua luni ale acestui an, afacerile societatii s-au cifrat la 42,5 milioane lei (12,6 milioane euro), in crestere cu 67,2% fata de intervalul echivalent din 2006, cand aceasta a fost de 25,4 milioane lei. In primele noua luni din 2006, compania a inregistrat pierderi de 1,75 milioane lei.

Centrofarm Bucuresti are un capital social de 13,7 milioane lei (4,09 milioane euro), divizat in 6,56 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 2,09 lei. Actionarul principal al companiei este Generalcom Bucuresti, care controleaza 74,06% din capitalul social. Fondul Proprietatea detine 17,34% din totalul actiunilor. Titlurile companiei se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul CEOF. Societatea are o valoare de piata de 91,8 milioane lei (27,4 milioane euro), conform ultimei cotatii de 14 lei, inregistrata in cadrul sedintei de tranzactionare din 30 octombrie

Leave a reply