Boehringer Ingelheim si-a mentinut ascensiunea in 2008, in ciuda schimbarilor de pe piata farmaceutica globala si a crizei din sistemul financiar international, depasind cresterea generala a pietei farmaceutice pentru al noualea an consecutiv.
Vanzarile nete ale companiei au totalizat 11,6 miliarde de Euro (10,9 miliarde de Euro in 2007), corelate cu cresteri ajustate in valuta de +9,5% si de +5,9% in Euro. Cel mai important produs al companiei, medicamentul Spiriva, utilizat in tratamentul bronhopneumopatiei obstructive cronice (BPOC), a inregistrat o cifra de afaceri de peste 2 miliarde de Euro. In 2008, Boehringer Ingelheim a investit din nou in viitor, crescand nivelul sumelor destinate R&D cu 200 milioane de Euro (cu 11% peste nivelul anului precedent), ajungand la 2,1 miliarde de Euro. Acestea corespund unei cote R&D de 22% din vanzarile nete ale medicamentelor cu prescriptie.
In Romania, produsele inovatoare asigura cresterea companiei compania totalizand vanzari nete de 22,726 milioane de Euro (17,71 milioane de Euro in 2007) si o rata de crestere de 28%, clasandu-se astfel pe pozitia a doua in termeni de crestere, din primele 30 de companii farmaceutice din Romania.
Compania si-a mentinut trendul ascendent in comercializarea medicamentelor cu prescriptie, principalele patru medicamente ale companiei inregistrand vanzari nete de aproximativ 13,421 milioane de Euro: Mirapexin (5,195 milioane de Euro), Micardis (4,626 milioane de Euro), Movalis (3,6 milioane de Euro) si Spiriva (1,65 milioane de Euro).
In domeniul medicamentelor fara prescriptie, cele doua produse principale, Dulcolax si Mucosolvan, au inregistrat vanzari nete de 4,238 milioane de Euro. In ceea ce priveste rezultatele primului trimestru din 2009, activitatea comerciala a companiei a crescut cu 21%, ajungand la 5,592 milioane de Euro, comparativ cu 4,611 milioane de Euro in primul trimestru din 2008, pozitionand astfel Boehringer Ingelheim ca a patra companie din punctul de vedere al cresterii din primele 30 de companii farmaceutice din Romania.
Potrivit oficialilor companiei, cifrele de vanzari pentru filiala din Romania au fost furnizate de CEGEDIM, iar valorile au fost calculate la nivel de pret de achizitie de catre farmacie (PPP).
Leave a reply
Leave a reply