Acumen Integrat lanseaza, in premiera pentru Romania, simularea Friday Night at the ER©, cel mai bun mijloc de dezvoltare a unor aptitudini precum: gandire sistemica, munca in echipa, leadership, managementul schimbarii si al performantei.
Simularea va avea loc in cadrul Conferintei Management Performant in Institutiile Medicale din Romania, la 28 septembrie, la Hotel Intercontinental.
Ce este?
Friday Night at the ER© este un joc prin care este simulata administrarea unui spital timp de 24 de ore. Jocul are ca scop dezvoltarea gandirii sistemice si se bazeaza pe stilurile de lucru ale participantilor, invatandu-i sa colaboreze si sa ia decizii in cadrul unui sistem complex. Astfel, simularea este relevanta pentru participanti din orice industrie si arie functionala.
Cum functioneaza?
Echipele sunt formate din patru participanti la fiecare masa, fiecare indeplinind rolul de manager al unui departament al spitalului: Urgente (Emergency), Terapie Intensiva (Critical Care), Asistenta Medicala (Step-down) si Chirurgie (Surgery). Pe parcusul a 24 de runde, participantii trebuie sa ia decizii privind fluxul si ingrijirea pacientilor, politicile operationale si utilizarea resurselor. Prin acest proces este facilitata intelegerea interdependentei in mediul organizational si invata cum sa atinga atat obiectivele individuale, cat si pe cele de echipa. La finalul simularii, participantii isi evalueaza performanta si discuta despre lectiile invatate privind gandirea sistemica si lucrul in echipa.
Cui se adreseaza?
Oricarui profesionist interesat de intelegerea conceptelor de gandire sistemica in context organizational. Simularea este o experienta unica de intelegere a fluxurilor de resurse si a importantei coordonarii activitatilor de transformare la nivel intern.
Ce urmareste?
Invatarea prin experienta este modul optim de facilitare a a procesului de invatare la adulti. Aceasta simulare are ca scop:
– orientarea oamenilor catre lucrul in echipa si catre atingerea unor obiective comune;
– dezvoltarea gandirii sistemice si aplicarea principiilor acesteia;
– dezvoltarea abilitatilor de cooperare;
– managementul deciziilor intr-un cadru mai larg, cu diverse variabile;
– inovatia si optimizarea eficacitatii indivizilor si a echipelor;
– evaluarea si dezvoltarea abilitatilor de lucru in echipa, a capacitatii de adaptare, inovare si a flexibilitatii;
– stimularea participantilor sa tina cont de efectele deciziilor luate in cadrul intregului sistem si luarea deciziilor pe baza unor date sigure.
Leave a reply