Casa Nationala de Asigurari de Sanatate a anuntat ca in zilele de 13 si 14 ianuarie 2011, a fost suspendata activitatile de plata in numerar a contributiei de asigurari sociale de sanatate si de eliberare a adeverintei de asigurat, din motive tehnice, derivate din platforma care gestioneaza bazele de date. Pentru situatiile de urgenta, au fost luate toate masurile la nivelul fiecarei case de asigurari de sanatate astfel incat drepturile asiguratilor sa nu fie afectate.
Persoanele fizice nesalariate care au obligatia de plata a contributiei de asigurari sociale de sanatate, au putut face plata prin virament sau prin mandat postal, in conturile deschise pe seama caselor de asigurari de sanatate la Trezoreria Statului.
Compartimentele care desfasoara activitatile mai sus mentionate, la casele de asigurari de sanatate, s-au adaptat orarul de lucru cu asiguratii, incepand cu data de 17 ianuarie 2011, pentru a rezolvarea cu promptitudine solicitarile asiguratilor.
Directorul general al casei de asigurari de sanatate a luat masurile necesare pentru a asigura continuitatea activitatii caselor de asigurari de sanatate.
Presedintele CNAS a adaugat ca problema tehnica aparuta la platforma care gestioneaza bazele de date, independenta de SIUI, este derivata dintr-o sursa externa competentelor CNAS si a partenerilor sai contractuali si a fost tratata cu toata seriozitatea pentru remedierea sa.

Leave a reply