Compania farmaceutica Actavis trece anul acesta printr-un amplu proces de rebranding ce cuprinde o serie de actiuni si proceduri complexe care se vor incheia la sfarsitul acestui an.

Campania a inceput in luna martie a acestui an cu o componenta interna, urmata de cea externa demarata odata cu lansarea oficiala a companiei, la sfarsitul lunii aprilie .

Procesul de rebranding consta in mai multe etape, de la schimbarea numelui companiei din Sindan in Actavis, pana la crearea notorietatii noului brand. Costul estimativ al proiectelor de rebranding pentru acest an este de aproximativ 400.000 de euro.

Decizia de a intra inca de la inceput pe piata din Romania cu noul brand Actavis este una strategica, bazata pe un studiu de piata realizat la inceputul acestui an.

„Studiul ne-a aratat ca este foarte important ca numele Actavis sa fie cunoscut inca de la intrarea sa pe piata farmaceutica romaneasca, atat la nivelul industriei, cat si in randul publicului larg. Sindan era un nume bine cunoscut in domeniul oncologic si pe piata de spitale. Pentru piata de retail insa, Sindan si Actavis nu erau marci foarte cunoscute. In plus, pentru ca anul acesta compania noastra a patruns puternic si pe piata de retail, prin lansarea a 19 produse din portofoliul Grupului, impunerea numelui Actavis a devenit o prioritate. Un alt argument in favoarea rebrandingului a fost si faptul ca toate medicamentele produse in Romania care vor fi inregistrate la export vor fi comercializate sub noul brand Actavis”, declara Laurentiu Scheusan, director general Actavis in Romania.

Pentru Actavis Romania, descentralizarea sistemului de distributie in oncologie a deschis oportunitati noi de a aduce in farmaciile cu circuit deschis atat produsele fostului Sindan (oncologice), cat si produsele Actavis-medicamente destinate afectiunilor sistemului cardiovascular, sistemului nervos central, produse anti-infectioase, OTC-uri etc.(Wall Street)

Leave a reply