Asociatia Bolnavilor cu Limfom, cu sprijinul Roche Romania, Europa FM si Gral Medical, lanseaza in luna septembrie campania “Info Limfom”, care are drept scop informarea si educarea publicului despre existenta, simptomele si incidenta cancerului limfatic.
Potrivit prof. dr. Anca Lupu din cadrul Clinicii de Hematologie a spitalului Coltea, in ciuda faptului ca exista in lume peste 1 milion de persoane care traiesc cu limfom, aproximativ 74% din populatia globului nu cunoaste faptul ca acesta este o forma de cancer.
Campania se desfasoara pe tot parcursul lunii septembrie, sub sloganul “Pune LIMFOMUL pe net!”, si va cuprinde doua etape: in prima parte, mesajul “Pune LIMFOMUL pe net!” – va putea fi intalnit pana pe 15 septembrie (Ziua Internationala de Lupta Impotriva Limfomului) si ii va indemna pe tineri sa caute mai multe pe net despre limfom, crescand astfel frecventa de cautare a informatiilor despre cancerul limfatic. In cea de-a doua etapa, cei care manifesta simptome ce pot reprezenta semne specifice de limfom pot avea acces gratuit la analize de laborator si consultatii de specialitate in perioada 15 septembrie – 1 octombrie.
“Ca in fiecare an, in septembrie, ne unim eforturile pentru un scop nobil: informarea populatiei asupra importantei detectarii precoce a limfomului. Consideram ca este datoria noastra sa aducem in atentia pulbicului larg faptul ca limfomul inseamna cancer limfatic”, a declarat dr. Radu Niculescu, Asociatia Bolnavilor cu Limfom.
Potrivit organizatorilor, in perioada 15 septembrie – 1 octombrie, Gral Medical va oferi analize de laborator gratuite pentru preventia limfomului. “Asa cum cele doua tipuri de limfocite (celulele B si T) sunt un scut contra infectiilor in organism, Asociatia Bolnavilor cu Limfom si Gral Medical si-au unit fortele pentru a se implica activ in preventia si informarea romanilor cu privire la acest tip de cancer”, a adaugat Robert Chitan, director de promovare-dezvoltare Gral Medical.
Acoperirea media este asigurata de Europa FM, care va difuza un spot de informare in perioada 4-30 septembrie, de reclame outdoor si in statiile de metrou, precum si de prezenta pe internet, prin intermediul Yahoomail si a retelei de socializare Facebook.

Leave a reply