Glenmark a lansat in Romania ENEAS, un produsnou pe piata de cardiologie. ENEAS este cel de-al doilea produs din portofoliul adresat afectiunilor cardiovasculare al companiei si vizeaza in particular piata de antihipertensive din Romania, estimata in prezent la 200 milioane euro.

Potrivit comunicatului companiei, noul medicament aduce beneficii pacientilor hipertensivi datorita combinatiei dintre un inhibitor de enzima de conversie si un blocant al canalelor de calciu. Piata de antihipertensive din Romania se ridica la peste 200 milioane euro, iar numarul de pacienti estimat conform statisticilor reprezinta 40% din populatia adulta.

In acest context, am lansat ENEAS pe piata din Romania, lansare in legatura cu care suntem foarte optimisti datorita beneficiilor suplimentare pentru pacienti din perspectiva eficientiei, inaltei tolerabilitati, efectelor secundare reduse si a bunei compliante. Bugetam pentru anul acesta in jur de 1 milion euro cifra de afaceri pentru ENEAS, iar ca numar de pacienti ne propunem un target de 15000 pana la sfarsitul anului”, a declarat Mariana Wencz, Director General Glenmark Romania.

Produsul, care poate fi achizitionat numai pe baza de prescriptie medicala si este compensat ENEAS este cel de-al treilea dintr-un lant de 40 de lansari pe care si le-a propus compania Glenmark in intervalul 2008-2012, pe piata din Romania. Glenmark Romania tinteste o cota de piata de 0,63% in piata de produse cu prescriptie, avand ca scop crearea platformei de lansare a propriilor entitati chimice noi in anul 2013.

Glenmark a deschis operatiunile pe piata din Romania in martie 2008, Romania fiind cea de-a treia tara din Europa in care compania a ales sa isi desfasoare activitatea, dupa Cehia si Slovacia.

Leave a reply