Potrivit declaratiei Ministerului Sanatatii, Comisia Nationala de Acreditare a Spitalelor isi va desemna directorul general in urma concursului organizat pe 15-16 decembrie la Cancelaria Primului Ministru.
Conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un candidat pentru a fi acceptat la concurs sunt:
– cetatenie romana
– sa nu fi suferit vreo condamnare care sa il faca incompatibil cu postul pentru care candideaza
– recomandare de la ultimul loc de munca
– sa fie licentiat in medicina, medic primar
– competenta de management sanitary
– sa cunoasca cel putin o limba oficiala a Uniunii Europene
– sa aiba o stare de sanatate buna.
Concursul va consta in doua probe, una scrisa, pe 15 decembrie, la ora 12.00, si un interviu, pe 16 decembrie, la ora 10.00. Dosarele de inscriere la concurs pot fi depuse pâna pe 11 decembrie, la ora 12.00, la sediul Cancelariei Primului Ministru (Piata Victoriei, nr. 1, sector 1, Bucuresti).
Acestea trebuie sa contina urmatoarele documente: copie dupa actul de identitate, cazier judiciar, recomandare de la ultimul loc de munca, CV, copiile diplomelor de studii, cerere de inscriere la concurs si adeverinta medicala. Comisia Nationala de Acreditare a Spitalelor a fost infiintata in luna septembrie, prin hotarare de guvern, ca institutie publica care va functiona in coordonarea premierului. Conducerea comisiei va fi asigurata de un Consiliu de coordonare si de directorul general. Consilul de Coordonare, numit pe o perioada de patru ani, este format din cinci membri, reprezentanti ai presedintiei, guvernului, Academiei Române, Colegiului Medicilor din Romania si Ordinului Asistentilor Medicali si ai Moaà Ÿelor din Romania. Membrii Consiliului de Coordonare vor fi numiti prin decizie a primului-ministru.
Acreditarea data unui spital de Comisia de Acreditare este valabila cinci ani, iar inainte de expirarea termenului, spitalul trebuie sa solicite evaluarea in vederea reacreditarii
Leave a reply
Leave a reply