In primele 9 luni ale anului 2008, vanzarile Grupului Roche au crescut cu 10%, in moneda locala, la 33.2 miliarde de franci elvetieni (CHF), excluzand vanzarile de Tamiflu pentru planurile de pandemie. Considerand si vanzarile de Tamiflu, vanzarile Grupului au crescut cu 6% in moneda locala, la 33.3 miliarde CHF. Cresterea fost sustinuta de produsele cheie din portofoliile de oncologice, boli autoimune, virologie, boli metabolice si transplant.
Vanzarile medicamentelor din portofoliul de oncologice al au crescut cu 15%, in primele 9 luni ale anului, comparativ cu perioada similara a anului 2007, totalizand peste 14 miliarde CHF. Ca si dupa primele 6 luni, cresterea cu doua cifre pentru produsele strategice, mai ales cele din portofoliul de oncologice, depaseste in importanta scaderea vanzarilor de Tamiflu pentru stocurile de pandemie.
„Pe plan global, Roche a incheiat deja cea mai mare parte a comenzilor facute de guverne si corporatii, pentru stocurile de pandemie. Pe de alta parte, la inceputul anului, s-a inregistrat o crestere a vanzarilor acestui produs pentru gripa sezoniera”, a declarat Dan Zamonea, General Manager Roche Romania. Considerand si vanzarile de Tamiflu pentru planurile de pandemie, vanzarile totale ale diviziei de farmaceutice a Grupului Roche au crescut cu 4%, in moneda locala, comparativ cu perioada similara a anului 2007.
Severin Schwan, CEO al Roche Group a declarat: „Roche Group isi mentine cresterea si in al treilea trimestru. Vanzarile ambelor divizii au crescut cu doua cifre, in moneda locala, peste media pieà £elor pe care actioneaza. Pe baza acestor performante, se confirma estimarile noastre pentru anul in curs”.
Leave a reply
Leave a reply