Lider in Europa de Nord in domeniul suplimentelor alimentare, compania daneza Ferrosan a intrat si pe piata din Romania din acesta luna. Compania abordeaza piata romaneasca cu trei categorii principale de produse: vitamine si minerale pentru copii din gama Multi-tabs, complexul de probiotice din gama Bifiform si produsele din gama Immuno.

De asemenea, produsele pe baza de ulei de peste, suplimentele cu acizi grasi esentiali Omega3, vor reprezenta un element important in structura de vanzari a Ferrosan. "Dorim ca Ferrosan si produsele sale sa devina un brand de incredere pentru consumatorul roman in cel mai scurt timp. Pentru acesta, am investit inca din 2006 intr-o unitate de productie in Cluj… In ceea ce priveste cifra de afaceri, putem spune ca 5 milioane de euro este un target realist, pe care ne-am propus sa-l atingem in urmatorii 3 ani" a declarat Michael Moeller Jensen – Export Director Ferrosan A/S.

Cu o cifra de afaceri de peste 200 de milioane de euro la nivel mondial, compania Ferrosan este lider in Europa de Nord in domeniul productiei de suplimente alimentare. Este prezenta in peste 70 de tari, iar peste 90% din profitul companiei provine din vanzarile realizate in afara granitelor.

Prezent la conferinta de presa ce a marcat lansarea companiei in Romania, dr. Alexandru Ulici, medic primar pediatru, a subliniat ca "diferenta majora intre produsele Ferrosan si alte suplimente alimentare ce se gasesc la acest moment pe piata din Romania, este aceea ca produsele Ferrosan au la baza cercetare stiintifica si studii clinice"

Leave a reply