Harvard Business School a publicat un studiu de caz despre Actavis, compania internationala aflata pe locul cinci in topul industriei farmaceuticelor generice, si Robert Wessman,Presedinte si CEO al acesteia.

Ascensiunea rapida a companiei Actavis, initial o companie mica in Islanda, care a ajuns in doar 7 ani unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata medicamentelor generice din lume a animat interesul Dr. Daniel Isenberg, profesor universitar la Harvard Business.

El si-a exprimat dorinta de a dezvolta un studiu de caz despre grupul Actavis, condus de Robert Wessman in varsta de doar 39 de ani.

„A fost o experienta foarte placuta. Sunt incantat de faptul ca Harvard Business School este interesata de povestea grupului Actavis si Formula Succesului nostru. Este o adevarata onoare pentru Actavis si pentru mine personal sa fim inclusi in curricula Harvard Business School”, a declarat Robert Wessman, Presedinte si CEO Actavis.

Dr. Daniel Isenberg a declarat: „In doar 7 ani, Actavis s-a transformat dintr-o companie locala mica in una dintre companiile de varf ale industriei, aspect foarte neobisnuit avand in vedere concurenta acerba din industria farmaceuticelor generice. Faptul ca Actavis a fost preocupat in permanenta de globalizarea activitatilor sale de achizitii, comercializare, cercetare si dezvoltare si nu in ultimul rand de globalizarea activitatilor de management este o realizare care vorbeste de la sine”.

Studiul de caz este una dintre metodele de baza aplicate in mai mult de 80% din cursurile de la Harvard Business School. De asemenea, studiul de caz este folosit si de alte universitati din intreaga lume, ca metoda principala de introducere a studentilor in realitatea afacerilor, a deciziilor care trebuie luate in situatii dificile precum lipsa timpului, conflictele si detinerea de informatii incomplete.

Leave a reply