In trimestrul trei al anului 2006, vanzarile Roche Romania s-au cifrat
la peste 25.800.000 Euro, inregistrand o crestere de aproximativ 30%
fata de perioada similara a anului trecut. Cota de piata a companiei in
perioada mentionata a fost de 7,64%, comparativ cu 7,2% in trimestrul
trei al anului 2005.

In perioada iulie-septembrie 2006, cele mai dinamice produse au
fost cele din portofoliul de oncologie si anemie.

„Pe langa acestea insa, cresterea cifrei de afaceri a Roche Romania
a fost sustinuta si de medicamentele din aria transplantului, virologiei,
obezitatii, precum si de noile lansari de produse din 2006” , a declarat
Dan Zamonea, Director General al Roche Romania.

In total, in primele 9 luni ale anului 2006, Roche Romania a
inregistrat o cifra de afaceri de peste 71.000.000 Euro, compania
mentinandu-se pe locul al doilea in topul producatorilor de medicamente
din Romania.

La nivel global, in primele 9 luni ale anului, vanzarile grupului Roche
au crescut cu 19%, la peste 30 de miliarde de franci elvetieni. Vanzarile
de medicamente destinate afectiunilor oncologice au crescut cu 41%,
intarind pozitia Roche de lider mondial in oncologie. Pentru anul 2006,
compania isi propune sa inregistreze o crestere cu doua cifre.

Leave a reply