La inceputul lunii iunie a fost finalizat contractul de preluare a actiunilor Terapia de catre Ranbaxy, ulterior fiind anuntata, intr-o conferinta de presa, combinarea actiunilor celor doua companii.
Primul pas in procesul de integrare a operatiunilor Terapia-Ranbaxy a fost crearea unei noi identitati vizuale a companiei. Acest lucru a fost realizat prin combina rea fostelor sigle ale Terapia si Ranbaxy. De asemenea, numele noului brand este "Terapia-Ranbaxy". Peter Burema, noul Presedinte Terapia-Ranbaxy, Presedinte si al Ranbaxy Europa CSI, Africa si America Latina, a declarat, in conferinta de presa, ca aceste hotarari au fost luate pentru a arata respectul pentru ceea ce a realizat fiecare companie pana in prezent. Brandul Terapia este cunoscut pe piata si respectat, iar valoarea acestuia merita exploatata.
Departamentul comercial al companiei a fost restructurat in sapte business-unit-uri, fiecare condus de un business-unit manager. Departamentul comercial al operatiunilor reunite Terapia-Ranbaxy va fi condus de Dragos Damian, fost Director Comercial in cadrul Terapia.
In acest an vor fi investite 10 milioane dolari in acest brand. Obiectivul companiei este de a deveni numarul unu in Romania. Pentru urmatoarele 18 luni, Terapia-Ranbaxy isi propune sa lanseze 40 de produse noi.
Cota de piata combinata Terapia-Ranbaxy in primul trimestru al anului 2006 a fost estimata la 5,5%, iar pana la sfarsitul anului se apreciaza o crestere de pana la 6-6,2%.
Leave a reply