• 1% din valoarea vânzărilor de produse de igienă orală Sensodyne, parodontax și Aquafresh pe parcursul lunii decembrie 2018 va fi direcţionat către Fundația United Way.
  • Fondurile strânse vor fi folosite pentru tratamente stomatologice pentru copii din comunitățile defavorizate din România.
  • Prin campania de responsabilitate socială 1%, peste 58.000 de euro au fost direcționați până în prezent către tratamente stomatologice în comunitățile rurale.

București, 6 decembrie 2018. Sub deviza „Zâmbetul la nevoie se cunoaște”, pentru al cincilea an consecutiv GSK Consumer Healthcare derulează în România campania de responsabilitate socială „1%”, prin intermediul căreia va direcționa 1% din vânzările produselor de îngrijire orală Sensodyne, parodontax și Aquafresh. Astfel, consumatorii care achiziționează produsele participante în campanie pe tot parcursul lunii decembrie 2018 vor oferi șansa copiilor din familii defavorizate să primească îngrijiri stomatologice.

„Considerăm o necesitate continuarea campaniei 1% şi intervenţia în comunităţile rurale din România. Sunt multe localităţi în care accesul la servicii şi produse de îngrijire orală este limitat, există copii care nu au o periuţă de dinţi sau nu au fost niciodată la stomatolog. Sunt bucuroasă şi recunoscătoare pentru faptul că, împreună cu partenerii din program, am reuşit să tratăm peste 2.000 de copii de-a lungul anilor şi să le rezolvăm probleme dentare grave”, a declarat Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare România și Balcani.

Creată încă din anul 2014, campania 1% se desfășoară sub umbrela Zâmbește România, un program amplu de facilitare a accesului la informaţii și soluţii în vederea îmbunătățirii sănătății orale a populației, prin implicarea directă a companiei în comunități, derularea de programe educaționale, precum și  oferirea de tratamente stomatologice și produse de igienă orală gratuite. Anul acesta campania 1% continuă prin intermediul parteneriatului cu United Way România, suma strânsă din vânzările produselor de igienă orală înregistrate în luna decembrie 2018 fiind direcționată către acoperirea cheltuielilor pentru tratamente stomatologice oferite copiilor din zone defavorizate din țară.

„Ne bucurăm să ne alăturăm acestei campanii și mulțumim GSK Consumer Healthcare și tuturor celor care au oferit sprijin pe parcursul celor patru ani copiilor din comunitățile defavorizate. Sperăm că în această lună decembrie, luna cadourilor, cât mai mulți români vor contribui la cauza noastră, aceea de a oferi zâmbete sănătoase celor mici. Campania Zâmbeşte Romînia completează perfect programele noastre de intervenţie în sănătate pentru copiii din familiile fără posibilităţi”,  a adăugat Cristina Damian, Director Executiv United Way România.

În cei patru ani de campanie, GSK Consumer Healthcare a donat peste 58.000 de euro pentru tratamente stomatologice pentru copiii din comunitățile rurale Salvați Copiii. Peste 2.000 de copii între 6 şi 13 ani au beneficiat de consultaţii preliminare, de tratarea cariilor și a problemelor existente în cavitatea bucală și  de extracții. Aceşti copii provin din 12 comunități defavorizate din județele Suceava, Neamț, Iași, Vaslui și Botoșani, zone în care aproximativ 50% din populație este direct dependentă de veniturile de la stat, iar pentru 44% ajutorul social reprezintă principala sursă de venit. De asemenea, copiii au primit și produse de îngrijire orală, dar au învăţat şi despre regulile de igienă orală.

„De o săptămână mă doare foarte tare un dinte. M-am și umflat în partea dreapta. Bunica, că ea mă crește, a înţeles că trebuie să merg la un medic pentru dinți. Astăzi a fost bine că am scăpat de pacostea asta de dinte stricat” –  Narcis, 10 ani, beneficiar al programului.

„Nu sunt bani decât pentru mâncare, mi-ar plăcea să am o periuță de dinți roșie” – Sara, 7 ani, beneficiar al programului.

Despre Zâmbește România

Campania Zâmbește România a fost dezvoltată în 2012 de către GSK Consumer Healthcare, pentru a facilita accesul la educație în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), amplă inițiativă europeană lansată în anul 2012. De la prima ediție și până în prezent, peste 165.000 de persoane au beneficiat direct de informații, soluții sau produse oferite gratuit. Pe parcursul ultimelor șase ediții, GSK Consumer Healthcare a înlocuit peste 50.000 de periuțe de dinți uzate cu unele noi, vizitând mai multe orașe cu programul Rabla Pentru Periuța ta, peste 80.000 de copii au învățat regulile pentru o igienă orală corectă prin programul educațional derulat în școli și grădinițe. Anul acesta, campania Zâmbește România s-a concentrat pe acțiuni menite să informeze corect asupra problemelor de igienă orală specifice, precum sensibilitatea orală și sângerările gingivale, dar și să atragă atenția asupra alegerii pastei de dinți potrivite. Parteneriatul cu Chef Foa și crearea rețetelor-test Zâmbește România, dar și realizarea mini-serialului online „Zâmbete cu mii de fani” se află printre premierele marcate în 2018.

Pentru a afla mai multe detalii despre campania din acest an și rezultatele din edițiile anterioare, accesați www.zambesteromania.ro și  www.facebook.com/zambesteromania.

Despre GSK Consumer Healthcare

Parte din grupul de companii GSK cu prezență globală, GSK Consumer Healthcare este una dintre cele mai mari companii de medicamente fără prescripție medicală și produse de îngrijire orală specializată din lume.

În România, GSK are o tradiție de peste 25 de ani și peste 150 milioane euro investiție în piața locală. Portofoliul local de îngrijire orală al GSK Consumer Healthcare include mărci bine cunoscute precum Sensodyne, parodontax, Corega. Suntem hotărâți să facem o diferență în starea de sănătate a românilor prin educație continuă și suntem partener constant al comunității, cu investiție de peste 3 milioane de dolari în proiecte de sănătate și educație pe care le derulăm cu partenerii noștri.

Despre United Way România

Din 2004, United Way România (UWRo) sprijină programe și inițiative sociale care îmbunătățesc viețile copiilor, adulților și vârstnicilor în dificultate. Munca organizației se concentrează pe cele trei direcții care pun bazele unei comunități prospere: acces la o educație de calitate, servicii bune de sănătate și un venit suficient pentru a întreține o familie. UWRo lucrează ca un organizator comunitar, mobilizând o rețea extinsă de parteneri din toate cele trei sectoare – companii, instituții publice și societate civilă – să își coordoneze eforturile pentru a produce un impact colectiv. Suntem în fiecare zi acolo unde este nevoie, pentru 1.500 de tineri și familiile lor nevoiașe și pentru 4.000 de bătrâni, copii sau tineri bolnavi.

 

Leave a reply