Sanofi Romania – Divizia Consumer HealthCare, a lansat o noua campanie de promovare pentru Modafen® raceala si gripa (medicament eliberat fara prescriptie medicala) – ‘Niciodata prea racita pentru o surpriza frumoasa’.

Potrivit companiei, produsul beneficiaza de o abordare inedita, campania fiind construita pe doi piloni principali de comunicare, TV si farmacii. Spotul TV, vizualurile distinctive si activitatile din farmacii se adreseaza femeilor tinere, tonice, din mediul urban.
“Am luat decizia de a fi indrazneti si inovatori cu Modafen®, alegand sa prezentam si beneficiile emotionale, nu doar pe cele functionale. ‘Cum ma face sa ma simt acest produs?’, ‘Cum ma poate ajuta sa ma bucur in continuare de tot ce vreau?’. Modafen® ne incurajeaza sa avem incredere in noi si sa fim cum vrem sa fim. Am ales sa ne adresam direct acestui segment reprezentat de femeile tinere si tonice, sociabile, intotdeauna la curent cu cele mai noi tendinte, care organizeaza iesiri cu prietenii in cele mai in voga locuri din oras. Sunt totodata romantice si pun pret pe relatia cu partenerul lor, asa cum veti vedea si in spotul TV. Ambitioase, reusesc in tot ce si-au propus”, a declarat Iulia Rosian, CHC Head.
Spotul este adaptat de Publicis Romania si ruleaza pe cele mai importante posturi TV nationale. De la mijlocul lunii octombrie 2013, campania se desfasoara si in farmaciile din Bucuresti si din tara, in care sunt amplasate beauty cornere Modafen, unde specialistii ofera sfaturi referitoare la cum sa infrunti sezonul rece intr-o forma cat mai buna, cu tenul ingrijit corespunzator si parul frumos si sanatos.

Leave a reply