Centrofarm continua si in acest an campania medicala de prevenire si informare privind osteoporoza, in cadrul Programului Castiga Viata.
Potrivit Centrofarm, in cadrul campaniei medicale pentru depistarea osteoporozei, desfasurata la sfarsitul anului 2013, 41% dintre femeile testate sunt predispuse sa dezvolte aceasta afectiune, iar pentru 264 din cei 895 de pacienti testati in cadrul campaniei, rezultatele nu au iesit in limite normale.Din 20 ianuarie si pana in 29 martie, posesorii cardului de fidelitate Centrofarm vor putea beneficia de consultatii medicale de specialitate si isi vor putea testa predispozitia pentru aparitia osteoporozei, prin osteodensitometrie in 6 farmacii din Bucuresti. Pentru a beneficia de aceste servicii, pacientul trebuie sa prezinte un bon de cumparaturi de minim 45 de lei facute in farmaciile Centrofarm selectate in campanie, impreuna cu cardul de fidelitate.
Consultatiile vor fi realizate de catre doua cadre medicale specializate, in incinta celor 6 farmacii Centrofarm din Bucuresti, de luni pana vineri.
Campania de prevenire si informare privind osteoporoza este realizata cu sprijinul clinicilor Medic Line si are ca scop identificarea persoanelor cu potential risc de osteoporoza sau care prezinta simptome specifice acestei afectiuni. De asemenea, se urmareste informarea, consilierea si educarea persoanelor privind preventia si controlul osteoporozei, precum si adoptarea unui stil de viata sanatos. Leave a reply
Leave a reply