Cu o experienta de 7 ani în cadrul GlaxoSmithKline (GSK), Helen Tomlinson, a preluat functia de General Manager pentru Romania si tarile Adriatice, cu sediul in Bucuresti.

Potrivit GSK, fostul General Manager Consumer Healthcare, Victor Geus, a fost numit General Manager Consumer Healthcare Canada.
Helen Tomlinson este responsabila din august 2013 de dezvoltarea operatiunilor desfasurate de companie in Romania si in celelalte 4 tari din grup, coordonand activitati ce ajung la o valoare de 44 milioane de euro si o echipa formata din 100 de oameni.
„Pentru mine este o onoare sa lucrez in piete care se dezvolta atat de rapid, unde am descoperit oameni plini de pasiune, talentati si deschisi, cu o energie si forta unice. Produsele noastre detin pozitii puternice pe pietele in care sunt prezente, iar impreuna cu echipa mea din Romania si din celelalte 4 tari ne concentram pe consolidarea activitatii, pe fondul unui mediu economic competitiv. Cred ca avem o sansa extraordinara de a atrage atentia asupra impactului adoptarii unui stil de viata sanatos asupra oamenilor si familiilor acestora, indiferent daca este vorba de spalatul dintilor de doua ori pe zi, de administrarea tratamentului corect pentru o durere de cap sau impotriva unei raceli, sau gasirea produsului adecvat pentru afectiunea pielii. Altfel spus, avem sansa sa facem tot ce ne sta in putere pentru ca romanii sa realizeze mai multe, sa se simta mai bine si sa traiasca mai mult”, a declarat Helen Tomlinson, General Manager Consumer Healthcare Romania si tarile Adriatice.
Cetatean englez, Helen Tomlinson s-a alaturat GSK Nutritional Healthcare in aprilie 2006, in calitate de Category Controller pe segmentul Out of Home din Marea Britanie si Irlanda. Dupa perioada petrecuta in Category Management, Helen a detinut mai multe pozitii in vanzari, printre care Foodservice and Field Sales Director, continuand apoi ca Channel Director.
In 2011 si 2013, in calitate de Channel Director pentru unul dintre cei mai mari clienti din categoria de retail din Marea Britanie, Helen a fost motorul unei schimbari importante in ceea ce priveste intelegerea clientului, schimbare datorita careia GSK a devenit partenerul preferat al clientului respectiv, pe segmentele de bauturi racoritoare si ingrijire a sanatatii.
Inainte de a se alatura GSK, Helen a acumulat o experienta de 10 ani pe pozitii din domeniul vanzarilor si marketing, in industria alimentara din Marea Britanie.

Leave a reply