GlaxoSmithKline (GSK) a anuntat lansarea Raportului de Responsabilitate Corpotativa al companiei, in care sunt mentionate realizarile din 2012 si sunt anuntate 23 de angajamente pentru viitor.

Potrivit raportului, in 2012 a investit mai mult de 5 miliarde de euro in cercetare si dezvoltare, avand un potential de a oferi pacientilor in urmatorii 3 ani aproximativ 15 noi medicamente si vaccinuri. De asemenea, a oferit o finantare de peste 7 milioane de euro pentru Laboratorul Deschis de la Tres Cantos in vederea continuarii activitatii de cercetare independenta in domeniul bolilor caracteristice tarilor in curs de dezvoltare.
De asemenea, in ceea ce priveste accesul la medicamente, in anul precedent, compania a livrat vaccinul pneumococic catre Pakistan, prin programul de vaccinare GAVI, cu obiectivul de a ajuta 4,8 milioane de copii din aceasta tara. Din 2010 pana in 2012, volumul de medicamente livrate de GSK catre tarile in curs de dezvoltare a crescut de la 55 milioane de unitati la 82,5 milioane de unitati.
“Succesul nostru sta la baza modului in care operam, adoptand un mod de lucru responsabil si de incredere. Reusitele inregistrate de noi in 2012 ne arata ca am facut progrese importante – am realizat pasi mari in directia cresterii transparentei privind studiile clinice, aflandu-ne pe primul loc in cadrul Indexului “Acces la Medicamente” si dubland valoarea finantarilor acordate pentru activitatea de cercetare independenta din cadrul Laboratorului Deschis de la Tres Cantos privind bolile caracteristice tarilor in curs de dezvoltare. Stim ca putem face multe si vom continua sa ne provocam pe noi insine sa identificam noi posibilitati de a crea valoare pentru comunitate si pentru partenerii nostri si sa contribuim la imbunatatirea vietii oamenilor din intreaga lume. De aceea am stabilit noi angajamente pe termen lung, angajamente ce vor permite celor din afara companiei sa urmareasca progresele noastre intr-un mod mai eficient”, a declarat Sir Andrew Witty, CEO GSK.
Printre angajamente pentru viitor, compania intentioneaza sa investeasca in dezvoltarea de vaccinuri ce nu necesita refrigerare continua, facand distributia mai usoara si mai putin costisitoare, si sa continue implicarea pe segmentele de vanzari, respectiv pe marketing. De asemenea, GSK doreste sa extinda oportunitatile de voluntariat pentru toti angajatii.

Leave a reply