Societatea Romana de Pediatrie si GlaxoSmithKline (GSK) Romania au lansat campania nationala de informare si educare “Sa protejam impreuna copilaria”.
Sub sloganul “Stiu ca ma iubesti. Afla cum poti sa ma ingrijesti si mai bine”, campania va aborda de-a lungul unui an de zile, aspecte esentiale legate de protectia bebelusului in special in primul an de viata, considerata a fi perioada critica pentru dezvoltarea copilului. Potrivit GSK, campania isi propune sa reuneasc parintii, medicii de familie si pediatrii, asistente medicale si chiar moase, intr-o initiativa care se inscrie in efortul de imbunatatire a starii generale de sanatate a populatiei, ce face parte din obiectivele Societatii Romane de Pediatrie.
„Sanatatea copilului este un indicator cheie pentru sanatatea unei societati, iar in prezent, acest subiect in Romania se afla din nou pe agenda publica din cauza incidentei ridicate a cazurilor de boala, de mortalitate infantil in comparatie cu alte tari. Societatea Romana de Pediatrie a initiat aceasta campanie pentru a oferi copiilor din Romania sansa de a avea cel mai bun start in viata prin educarea parintilor si sprijinirea medicilor in activitatea zilnica, cu informatii referitoare la subiectele cele mai importante pentru ingrijirea copilului”, a declarat prof. dr. Marin Burlea, presedintele Societatii Romane de Pediatrie.
Campania initiata de Societatea Romana de Pediatrie, cu sprijinul GSK, vizeaza sprijinirea parintilor in ceea ce priveste imbunatatirea alimentatiei, prevenirea si tratamentul bolilor copilariei, imunizarea si cresterea accesului la informatie.

Leave a reply