Grupul Sanofi organizeaza in perioada 28 mai – 2 iunie 2012 campania „Saptamana Responsabilitatii Sociale Sanofi”.
In aceasta perioada, aproximativ 6.000 de romani din toata tara vor putea beneficia determinari gratuite ale tensiunii arteriale, indicelui glezna-brat si glicemiei. Campania un proiect cu acoperire nationala, al carui obiectiv este informarea si responsabilizarea publicului larg privind necesitatea efectuarii de controale medicale regulate si importanta acestora in detectarea cat mai precoce a riscului de diabet zaharat si a afectiunilor cardiovasculare.
„Preventia si diagnosticarea precoce sunt o prioritate in orice sistem sanitar. Din pacate, in Romania, inca nu exista o constientizare larga a importantei controalelor medicale periodice in mentinerea unei stari de sanatate pe termen lung si multi pacienti ajung la medic doar in faza de boala constituita”, a declarat dr. Gabriel Tatu – Chitoiu, viitorul presedinte ales al Societatii Romane de Cardiologie. Potrivit specialistului, in Romania se estimeaza ca exista aproximativ 7 milioane de hipertensivi, insa numai 2,9 milioane sunt diagnosticati si doar 2,7 milioane au tratament antihipertensiv.
„Campaniile de responsabilitate sociala au devenit o traditie pentru Sanofi din dorinta de a identifica in permanenta nevoile insuficient acoperite ale pacientilor si a putea veni cat mai eficient in intampinarea lor. […] Aceasta campanie are ca scop sa aduca in atentia populatiei importanta factorilor de risc cardiovascular si cum pot fi prevenite bolile cardiovasculare”, a declarat Ovidiu Saltas-Dabija, director medical Sanofi Romania.

Leave a reply