Gedeon Richter, una dintre cele mai importante companii din piata farmaceutica din Europa Centrala si de Est, cu sediul central in Ungaria a aniversat la finele lunii iunie 110 ani de la infiintare.

De la fondarea sa, in 1901, Richter a devenit o firma multinationala, sustinuta de un numar de filiale si societatile asociate in activitati de cercetare, dezvoltarea, fabricarea si comercializarea produselor farmaceutice.
Grupul detine sucursale in Statele Unite ale Americii, Uniunea Europeana, Comunitatea Statelor Independente, precum si in Japonia si India, produsele Richter fiind vandute in mai mult de 100 de tari, pe cinci continente.

Grupul are un portofoliu de peste o suta de produse farmaceutice, in mai mult de 170 de formule diferite, care ofera tratamente eficiente, in aproape orice domeniu terapeutic.

Richter acorda o atentie deosebita pentru dezvoltarea si fabricarea produselor pentru afectiunile cardiovasculare, gastro-intestinale, ale sistemului nervos central, precum si pentru contraceptivele orale. Astfel, Richter este printre putinele companii care ofera o gama completa de produse ginecologice: contraceptive orale de a doua si a treia generatie, contraceptive de urgenta si preparate antifungice. In plus, compania isi va extinde gama cu produse pentru tratamentul infertilitatii si a disfunctiilor ginecologice.

Prin preluarea grupului farmaceutic elvetian PregLem si a portofolilui de contraceptive orale al companiei germane Grünenthal, Richter s-a extins pe piata vest europeana si s-a angajat in dezvoltarea unei noi clase de medicamente pentru tratamentul unor afectiuni ginecologice benigne cum ar fi fibromul uterin (miom), endometrioza, infertilitate si aderente abdominale post-chirurgicale.

In scopul de a ramane competitiva, o companie farmaceutica are nevoie sa isi extinda portofoliul cu alte produse. In acest sens, Richter, impreuna cu Helm AG Hamburg au infiintat Richter-Helm Biologics, o adevarata provocare pentru dezvoltarea si fabricarea proteinelor microbiene.

Cercetarea si dezvoltarea reprezinta obiectivele esentiale pentru strategia pe termen lung a companiei. Cu aproximativ 1000 de angajati in cercetare si dezvoltare, Richter este baza celor mai importante studii in domeniul farmaceutic, din regiunea Europei Centrale si de Est.

„Societatea tinde sa-si dezvolte, in viitor, rolul multinational si sa ofere in continuare populatiei produse moderne, la preturi avantajoase. Obiectivul nostru consta in innoirea continua a portofoliului de produse. Compania efectueaza investitii importante pentru realizarea obiectivelor sale si formeaza noi colaborari strategice atat in domeniile de cercetare-dezvoltare, in comert si marketing, care asigura dezvoltarea dinamica ulterioara a Grupului Richter”, a declarat Erik Bogsch, CEO Gedeon Richter.

Leave a reply