GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare Romania si Wrigley Romania a lansat campania „Zambeste Romania”, axata pe constientizarea problemelor privind importanta sanatatii orale si educarea in aceasta arie.
Cu ocazia Zilei Mondiale a Sanatatii Orale, GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare Romania si Wrigley Romania au anuntat rezultatele unui studiu pan-european care a evaluat starea sanatatii orale a cetatenilor europeni.
Studiul a aratat ca, dintre cei peste 3.500 de europeni intervievati, 70% au declarat ca sunt multumiti de starea sanatatii lor dentare, iar mai mult de jumatate au declarat ca nu mai au toti dintii naturali.
“Rezultatele acestui studiu confirma cercetarile noastre anterioare si demonstreaza existenta unor diferente semnificative in ceea ce priveste obiceiurile si nivelul de cunostinte despre normele de igiena orala ale persoanelor intervievate. Tratamentele bolilor cavitatii bucale sunt costisitoare, dar netratarea acestora creste riscul asociat diabetului, bolilor cardiovasculare sau cancerului. Acest studiu demonstreaza ca multi dintre cetatenii europeni ar trebui sa urmeze o serie de pasi simpli, care ii pot ajuta sa isi imbunatateasca rapid sanatatea orala”, a declarat prof. Kenneth Eaton, presedintele Platformei Europene pentru o Igiena Orala mai Buna.
In Romania, conform unui studiu elaborat de Ipsos Marketing cu privire la starea de sanatate orala, igiena dentara se rezuma, in cea mai mare parte, la spalatul pe dinti. Aproape 80% dintre respondenti au probleme dentare și aparitia cariilor este cea mai frecventa afectiune.
Campania de constientizare si educare in privinta importantei igienei orale, desfasurata de cele doua companii, este parte integranta a Platformei Europene pentru o Igiena Orala mai Buna, atat campania, cat si platforma avand obiective comune.

Leave a reply